sztár.JPGA rovatban most Molnár Henrietta Vanda 11.a osztályos tanuló írását olvashatjátok.
 
 
Danielle Steel talán az egyik legismertebb író Magyarországon, bár szerintem fénykorát a 90-es években élte. A könyveihez nagyon olcsón hozzá lehet jutni, de ettől nem lebecsülendő.
Én először egy vidéki vegyesboltban találkoztam a könyveivel... meglepődtem, mivel nem oda valónak ítéltem. Nem kellett volna rögtön leírnom magamban a könyveit, de akkor még szentül meg voltam győződve, hogy ha kisboltban árulják aprópénzért, akkor nem lehet nagyon izgalmas. A külsőségek alapján ítélkeztem. Azóta sokszor meggondoltam magam, több könyvét is elolvastam, és mindet élveztem valamilyen szinten. Így már örülök, hogy olcsón meg lehet őket venni.
A középpontban most a Sztár című könyvét helyezném. Ajánlom mindenkinek aki szereti a romantikus könyveket. Danielle-től megszokhattuk, hogy főszereplői nagyon nehezen jutnak el a happy endhez, sok viszontagságon kell túljutniuk, hogy boldogok lehessenek. Ez a könyv sem különbözik a sablontól: főszereplőink, Crystal és Spencer rendesen végigszenvedik a dolgokat, egészen a végéig. Közéjük áll az életkori különbség, a II. világháború, egy téves házasság, zsarnokoskodó élettárs, a karrier, a népszerűség, egy gyilkosság, és persze saját maguk. Hiszen részben ők is tehetnek róla, mivel a tökéletesen tökéletlen szereplők sosem önzőek ( a valóságos emberekhez képest).
Crystal gyönyörű farmer lányból sztárrá válik, Spencer pedig sok, háborúban töltött év után, jogi pályára lép, majd a politikában foglalatoskodik. A sors újra összehozza és szétszakítja őket, míg végül Spencer nem áll a sarkára. Ennél jobban nem megyek bele, mert a végén még elmesélem az egészet.
Akit érdekel olvassa el, vagy nézze meg filmen, mivel az is készült belőle. Jó szórakozást hozzá!
                                                                                                                                                 Molnár Henrietta Vanda

A bejegyzés trackback címe:

https://bagolyhir.blog.hu/api/trackback/id/tr574854014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása