isten_1.jpgA KÖVETKEZŐ HIRDETÉSEKET A SZINGAPÚRI EGYHÁZ ADTA FEL:

* Kérlek, ne igyál, ha vezetsz. Még nem vagy felkészülve arra, hogy engem láss.

* El tudod képzelni, mennyibe kerülne a levegő, ha valaki más szolgáltatná?

* Mit kell tennem, hogy felkeltsem a figyelmedet? Adjak fel egy újsághirdetést?

* Azt gondoltam, hogy a világot fekete-fehérnek teremtem. Aztán azt mondtam... neeem!

* Ha elszalasztottad a hajnalt, nem baj. Holnap csinálok neked újat.

* Hogy lehetnél egy self-made-man? Emlékszem, hogy tökéletesre alkottalak.

gioconda.jpg* Ha azt gondolod, hogy Gioconda bámulatos, látnod kell az én mesterművemet... a tükörben.

* Ne feledd az esernyődet. Nekem öntöznöm kell a növényeket.

* Véleményem szerint Te vagy a legszebb teremtménye a földnek. OK, kicsit elfogult vagyok.

* Melyik részét nem érted annak, hogy "NE..."?

* Ezt a  "Szeresd felebarátodat..." én komolyan gondoltam.

téged is.jpg* Én szeretlek téged, és téged, és téged...

* Beszélnünk kell egymással.

* Kiválasztottad az utad. Elviszel magaddal?

 

* Olvastad már az én bestselleremet? Komoly kihívás.bibl.jpg

* Bízz bennem. Ne hagyj el engem.                                                       

                                                                                                                                ISTEN

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bagolyhir.blog.hu/api/trackback/id/tr484906401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása